niedziela, 9 września 2012

SUPER ULUBIENIEC

Super ulubieniec 

Witajcie, dzisiaj postanowiłam zebrać 
się w sobie i napisać ;)
Jako pierwsze na tapetę idzie Rimmel, natural bronzer 
(puder brązujący).
Jest to już moje drugie opakowanie i śmiało mogę powiedzieć, że jest moim SUPER ULUBIEŃCEM!
 

Po pierwsze żadna osoba nie zrobi sobie nim "krzywdy", nakłada się równomiernie i ładnie podkreśla kości policzkowe. 
                             Ma bardzo ładny kolor i jest całkiem matowy. 

Cena- około 25zł 
A Wy macie swoje ulubione bronzery?
Może nadszedł czas na coś nowego ;)
Pozdrawiam R.

6 komentarzy:

  1. Ja używam pudrów w kulkach, niestety takie bronzery tworzą na mnie dziwną maskę, może źle nakładam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, chociaż ja nie używam bronzerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go lubię...uwielbiam efekt bronzera:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownieee <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :)
    Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog, zapraszam do mnie http://anaidsworld.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-zapraszam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, z miłą chęcią odpowiem na każde pytanie.